vineri, 27 ianuarie 2017

glumite

In cuşeta vagonului de dormit se aude o bufnitură. 
Buimacă de somn, nevasta il intreabă:
 - Ce-a căzut acolo, Mitică?
 - Pijamaua mea, dragă.
 - Cu atata zgomot?
 - Eram şi eu in ea! 

Un caine se rataceste prin jungla si vede un tigru indreptandu-se in goana spre el. 
Cainele vede niste oase pe jos si incepe sa le roada. 
Chiar inainte ca tigrul sa sara pe el, cainele exclama satisfacut:
 - Mmm, delicios tigru! Oare or mai fi si altii pe aici? 
Auzindu-l, tigrul se opreste din salt si infricosat fuge si se ascunde in tufisuri. 
O maimuta care a urmarit scena dintr-un copac, sperand sa se puna bine cu tigrul, se duce sa-i povesteasca inselatoria. Cainele o vede. Tigrul, inecat de furie zice:
 - Urca in spinarea mea si vei vedea ce ii voi face nemernicului de caine! 
Cainele in loc sa fuga se intoarce cu spatele la atacatori prefacandu-se ca nu i-a vazut si zice:
 - Unde e maimuta aia?! De juma' de ora am trimis-o sa-mi aduca un tigru si nici acum nu s-a intors!

Mai multe bancuri: http://www.haisaradem.ro

 Mai multe texte despre noi puteti citi aiciaici  si aici

Niciun comentariu: