miercuri, 6 februarie 2013

Un banc cu motociclisti

3 accidente de motocicletă, 3 motocicliști în spital, 3 paturi în salon. Vine televiziunea și ia interviu motocicliștilor.
Primul motociclist. Un picor în ghips.
Reporterul:
− Cum s-a întâmplat accidentul, văd că aveți un picior în ghips, nu aveați viteză mare, nu-i așa?
Motociclistul:
− Păi să vedeți... eu.. cu motoreta.. 300 km/h... coaja de banană pe carosabil... am derapat puțin, am recăpătat controlul, dar totuși am intrat în șanț lejer, am o mică fisură 3/4 tibia stângă, trece, nimic grav.
Al doilea motociclist. O mână și un picior în ghips.
Reporterul:
− La dumneavoastră cum s-a întâmplat? Văd că aveți o mână și un picior în ghips!
Motociclistul:
− Eu mergeam liniștit pe stradă... 250 la oră.. știți.. pe chopper .., când deodată văd unu cu motoreta că mă depășește.
Zic : ,,nu se poate, nu e mai tare ca mine,, și accelerez după el. Deodată îmi sare pe vizorul căștii o coajă de banană de la motocicletă, mi-a blocat vederea, am frânat... am derapat puțin... am o mică fisură de tibie și peroneu, puțin luxat
antebrațul.. nimic grav, trece.
Al treilea motociclist. Mumie. Ghipsat din cap în picioare
Reporterul:
− Precis dumneavoastră aveați viteză, nu glumă!.. Cum s-a întâmplat?
Motociclistul:
− No, eu... scuter ..50 la oră.. Trec pe lângă mine 2 motocicliști în viteză. Eu am crezut că stau pe loc, și... m-am dat jos de pe scuter.. M- am rostogolit eu un pic.. m-am ridicat în picioare și văd 2 motocicliști în șanț. Îmi arunc casca, fug să îi ajut și .. a dracului coajă de banană... iau o ceafă de asfalt..și traumatism cranio-cerebral cu paralizie temporară.

Niciun comentariu: