marți, 8 ianuarie 2013

Un pic de umor

Un tanar, se duce sa ceara mana unei fete.
Vine acasa, batut.
Tatal :
- Ce s-a intamplat? Nu i-ai spus cum te-am invatat eu? ,,Draga mea, cand ma uit in ochii tai, timpul se opreste in loc pentru mine "
- Da, tata. I-am spus: ,, Ai o fatza, de-mi sta ceasul !!! "


 Dacă cineva aruncă cu o piatră în tine, tu să arunci în el cu o floare.
Dar mai întâi, asigură-te că floarea este în ghiveci.


 -Iubito, esti geloasa?
-Nu
-Iubito, esti geloasa?
-Nu, ti-am mai zis ...
-Atunci da-mi un pupic!
-Sa te pupe urata aia care ti-a dat "Like" la toate pozele!


 Teoria relativității:
În pat: Este 7 dimineața, închizi ochii pentru 5 minute și este 8:45.
La serviciu: Este 1:30, închizi ochii pentru 5 minute și este 1:31.


 Intră un rus într-un bar din Germania.
Cere o bere, barmanul aşează pe bar un cartonaş - suport de pahar şi peste el aşează o halbă. Bea rusul berea, o cere pe a doua.
Barmanul se uită pe bar, nici urmă de cartonaş. Pune alt cartonaş pe bar şi halba deasupra. Rusul bea şi o cere pe a treia. Se uită barmanul pe bar, cartonaşul a dispărut. Se gândeşte puţin barmanul: "Ăsta mă lasă fără cartonaşe, îi pun berea direct pe bar." Aşa şi face.
Bea rusul berea, se uită sub halba goală şi zice:
- Niet biscuit???

Niciun comentariu: