luni, 26 noiembrie 2012

Veselia de luni dimineata

Cele trei cele mai rapide mijloace de comunicaţie:
- telefonul;
- televiziunea;
- spune-i unei femei.


 Alinuţa îi scrie lui Moş Crăciun:
Dragă Moşule,
Am fost foarte cuminte, tot anul. Mă rog, am fost cuminte… Ok, câteodată.
La naiba! Las’ că-mi cumpăr eu cadoul.


 -Buna ziua. As vrea sa-mi fac asigurare de viata.
-Ce vb, mosule? Cati ani ai?
-97…
Tipul ramane tampit. -Vorbesti serios?!?!?! Ce,vrei la varsta ta asigurare?!?!?!
-Na… Vreau sa merg cu tata intr-o vacanta si e bine sa fim asigurati…
Asta isi baga mana in par… ... -Cu tatal tau?!?!?! Pai ce varsta are???? -125.
-Pai... si ce cautati voi intr-o vacanta????
-Ehh… Mergem in vizita la bunicul
meu…
As

ta se dadea cu capul de birou… -Ce spui ba,mosule???? Iti bati joc de mine?!!?!? Cati ani are bunicul tau???? -145…
-Pai ...si ce faceti acolo????
-Pai... nah… Se casatoreste si mergem la nunta….
Tipul se tinea de inima… -Si de ce se insoara acum ba,mosule?!?!?!
-Eeee… Tampenii… Stii si tu cum sunt astea… Il forteaza parintii lui
 
 - Cine a îndraznit să-mi răscolească biroul în halul ăsta? tună directorul după ce întră pe uşă.
- Băiatul dumneavoastră cel mic, domnule!
- Talentat copil, nu-i aşa?
 
 Bula la ora de geografie este intrebat de profesoara:
-Bula, spune un afluent al lui Mississippi.
-Oh yo!?!
-Da, Bula, dar se spune Ohio.
-Spune si capitala Japoniei.
-Tot yo?!?
-Da, Bula, Tokyo. Ai luat 10, bravo!

Un comentariu:

Mara spunea...

Amuzant :)