vineri, 13 iulie 2012

Calități umane

 Pentru că de câteva zile mă tot gândesc cum să identific mai bine calitățile celorlalți, că tot m-am apucat de făcut borcanul calităților, m-am gândit să fac aici o enumerare a lor.
Prin urmare, un om cu multe calități poate fi:
abil, activ, adaptabil, ager, altruist, amabil, ambițios, amuzant, ascultător, atent, aventuros,
binevoitor, blând, bun
calm, chibzuit, cinstit, cochet, competitiv, comunicativ, concentrat, corect, creativ, credincios,  cumpătat, curajos, curat, curios,
darnic, demn, deștept, determinat, devotat, dinamic, diplomat, discret, drăguț
educat, elegant, elevat, entuziast, energic, exigent,
familist, ferm, fericit, fidel, flexibil,
generos, gospodăros,
 harnic, hotărât,
iertător,  independent,ingenios, inocent,  integru, inteligent, imparțial, isteț, iubitor, 
îndemânatic,
 lider, loial, 
 manierat, mărinimos, milos, meticulos, modest, muncitor,
onest, optimist, ordonat, organizat, 
pasional, perseverent, politicos, practic, pragmatic, priceput, prietenos, prudent, punctual, puternic,
răbdător, realist, respectuos, responsabil, rezistent, romantic,
 sârguincios, sensibil, silitor, sincer, simpatic, sociabil, spontan, stilat, sufletist,
tandru, tenace, tolerant,
vesel, vigilent, vioi, viteaz, vizionar, voluntar, vrednic,
zâmbitor
 Evident, lista rămâne deschisă.
Voi ce alte calități ați sesizat în ultima vreme la oamenii pe care i-ați întâlnit?

23 de comentarii:

Carol spunea...

La noi chiar functioneaza chestia cu "borcanul calitatilor". Doar ca faptele rele nu sunt pe placul micutelor mele. Enumerarea ta chiar imi prinde bine. Trebuie insa sa le explic detaliat ce inseamna fiecare...... copii sunt atat de inocenti si scumpi.
Weekend placut.

Marina spunea...

Jucăuș, jovial...

Anonim spunea...

Sunteti praf

Anonim spunea...

Taci ma , daca nu iti place , de ce ai mai accesat o asemenea pagina

Anonim spunea...

Va multumesc, doamnelor! Multi nu inteleg nimic din toate aceste calitati cu toate ca nu le lipsesc, doar ca nu isi doresc sa si le dezvolte. o idee incantatoare, copii si caliatati :)

Anonim spunea...

uytfgf

Unknown spunea...

Super.

multumesc

Anonim spunea...

E o lista super.Ma ajutat sa-mi fac tema de acasa la romana

Unknown spunea...

E tare ma ajuta sa mi fac tema la lectura

Unknown spunea...

E tare ma ajuta sa mi fac tema la lectura

Unknown spunea...

Multumesc. Multe calitati le-am descoperit citind lista.

Adela spunea...

Si pe mine m-a ajutat aceasta lista luunga! Daca era sa stau eu sa ma gandesc la ele as fi uitat multe dintre ele. Multumesc!

Anonim spunea...

Multumesc si eu! De ajutor!

Giselle spunea...

Felicitari pentru scrierea acestei liste. Mi-am reamintit calitati de care uitasem.

Julia Fekete spunea...

Lista e superba. Bravo pentru aceasta munca imensa

Unknown spunea...

Ma ajutat sa îmi fac tema la română

Unknown spunea...

Da ,ce îți asă?

Vasile spunea...

Multumesc. O lista care ar putea fi imbunatatita cu definirea fiecarei calitati

Gabi spunea...

Felicitari pentru ideea postarii unei liste ce intruneste calitati. M-a ajutat la intocmirea unor caracterizari.

Anonim spunea...

Nam ce să vă fav��

Unknown spunea...

yes

Anonim spunea...

Unde sunt superba si ultra mega frumoasa??

Anonim spunea...

Tin sa mentionez ca acestea nu se aplica la oricine